neděle 11. prosince 2011

Výlet do Karlových Varů...

... aneb co jsem ulovila v Carlsbadden.
Kromě zdejších vyhlašených pramenů a jejich popíjení jsem se vydala na průzkum zdejších obchodů což mi připomnělo tento vtip:

Putin telefonuje Klausovi a povídá mu: "Vašku, jestli postavíte ten radar v Brdech, tak mi vám vybombardujeme Prahu.A Václav Klaus odpovídá: "Jestli nám vybombardujete Prahu, tak mi vám vybombardujeme Karlovy Vary!

Hádejte, proč mi ho to tak připomnělo. Správně, Rusáků je tu opravdu nespočet!
No, ale zpět k průzkumu obchodů. Mimo jiné jsem zavítala i do Rossmana, který mě příjemně překvapil, množstvím stojánků s kosmetikou. A moje návštěva zde dopadla takhle:

Laky na nehty MISS SPORTY- první má sytou malinovou barvu s malými stříbrnými třpytkami a druhý je levandulový.

Krém na ruce Essence - winter edition, vůně vanilla pie.



Žádné komentáře:

Okomentovat