neděle 22. ledna 2012

Essence- Crystalliced

Konečně i do toho našeho zapadlého DMka dorazila limitka Essence Crystalliced. Nejvíce mě zaujal rozjasňovač a tekuté oční stíny, ale nakonec jsem si odvezla i lesk na rty, třpytky, krycí řasenku a pár laků na nehty. Jinak malý dodatek ke stojánku v kterém to všechno vězí, je potažený nějakou látkou typu samet, takže je nádherně heboučký a evokoval mi čerstvý sníh. Zpět k produktům. Po řádném vyzkoušení mě nejvíce překvapil lesk na rty, protože voní a chutná (!!!) jako ovocné koláčky nebo cokoliv tohoto typu. A nejvíce překvapila ve špatném slova smyslu krycí řasenka, na kterou jsem se v obchodě nepodívala ( já bláhová) a doma jsem zjistila že je bílá a když ji nanesete na řasy, máte je rázem zasněžené a vypadá to dost divně.

Žádné komentáře:

Okomentovat