sobota 14. ledna 2012

Essence Vampire´s Love- Lipstain

Poslední opozdilá recenze je tu.
 
Pro začátek bych uvedla, že tyhle lipstainy miluju. Nemám moc v lásce výrazné rtěnky, protože mám po nich rty takové lesklé mokré... Možná si řeknete, že to je přece ohromně "seksi", tak vás musím upozornit že není, alespoň ne u mne. Já vypadám jako Budulínek co má upatlanou pusu od borůvek. Ale tyhle lipstainy jsou něco úplně jiného. Rty jsou po nich matné a hlavně nevypadám jako výše zmíněná pohádková postava. Nejdřív jsem si koupila odstín 02 True Love, ( který mi také mimochodem víc sluší) což je čerstvá krvavá červená, bohužel když se vyfotí vypadá jako tmavě růžová a z tohoto důvodu vám sem ani fotky nedám. Následně ve mně hlodalo svědomí, že o něco přicházím a já vyrazila do Rossmanna pro 01 Bloody Mary. a nelituji toho. Barva je sice tmavší, takže sluší více starším ženským členům mé rodiny, ale pořád je to nádherná tmavě fialová, která místy připomíná vínovou a tudíž i zaschlou krev. Ohledně výdrže je to pořád super přežije pití i menší jídlo.


Barva: 1
Výdrž: 2
Aplikace: 1
Balení: 1

Žádné komentáře:

Okomentovat