čtvrtek 5. ledna 2012

Nákupní horečka

I když je limitovaná edice Essence Vampire´s Love v drogeriích už od půlky listopadu, tak jsem pořád odolávala s tím, že když se mi upírská mánie typu Stmívání, Upíří deníky apod. vyhýbala doteď, tak přece odolám nějaké té limitce. No, neodolala jsem a po zjištění, že mi ježíšek pod stromeček nadělil dárkovou kartu Rossmann jsem pro jistotu vykoupila téměř celý stojan. Pro jistotu jsem se koukla i do regálu výprodej a hle, asi pět různých laků na nehty Catrice za 30 Kč. No nekup to. (Vzhledem k mé šetrné a skromné povaze jsem koupila jen tři.)

Foto:


Jak vidíte, tak jsem z LE koupila vše kromě dvou laků na nehty a toaletní vody, a to jsem nakupovala na poslední chvíli. Tento post je jenom jakýsi úvod do série recenzí, které budou následovat. Vím, že je už trochu pozdě, ale ráda bych vám alespoň sdělila svůj názor abyste ho mohly porovnat s ostatními recenzemi, protože osvěty není nikdy dost. Produkty budou v testování během pátku soboty a neděle, takže ve stejnou dobu čekejte recenze.

Žádné komentáře:

Okomentovat